sunnuntai 15. heinäkuuta 2012

Agilityesteet

Tänään minä sain hienoja uusia agilityesteitä. Omatekoisia, ne ovat parhaita!!
Kerkesimme juuri kokeilla niitä, ennen kuin sade yllätti. Hyppäsin hienosti esteitä, pujottelukin sujui ihan okei, mutta sitä täytyy vielä vähän treenata. Saatan vaikka jossain vaiheessa julkaista videon agilityradastani, sitä nyt ei koskaan tiedä :) Esteet saivat myös hienon maalipinnan, kun sitä jäi yli ulkorakennuksen maalauksesta. Onnistuin äkkiä tahtimaan itseni maaliin. Emäntäni ei ollut kovin innoissaan kun huomasi, että minä makasin puolikuivien pujottelukeppien päällä. Nyt minun partani on ihan valkoinen.
Tässä esteistä vähän kuvia:
Ensimmäinen hyppyeste

Pujottelu kakkoseste

Toinen hyppyeste
Rengas

Olen muuten unohtanut mainostaa itseäni: http://www.pondera.fi/uutiset.php siitä Pondera vuonna  2011 video jos et jaksa katsoa koko videota kelaa video: 1 min 31 s minä ja emäntäni, ja muu ryhmä ja 1 min 56s siinä olen minä ja emäntäni.

1 kommentti:

Kiitos kommentistasi! Huomioithan, että kommenttisi tulee näkymään vasta kun olen hyväksynyt sen.