tiistai 21. kesäkuuta 2016

Menneitä tapahtumia

Kesälomaa on kohta jo hurahtanut kuukausi, vaikkakaan se ei minusta lomalta ole tuntunut, kun olen jatkanut opiskelua kesälukiossa yhden enkun kurssin verran. Nyt sekin on koetta vaille suoritettu ja jospa minäkin pääsisin vielä nauttimaan lomasta. Viikon päästä lähtö on Suurleirille, jota täällä odotellaan jo kovasti. Varmasti tulee olemaan taas aivan mahtavat päivät siellä kera karvaisten kavereiden. Milakin aloitteli juuri sopivasti juoksunsa ja ehtiikin lopetella ne ennen leiriä.


Pari viikkoa sitten kävin Suonenjoen mätsärissä tuomarihommissa. Oli tosi kiva päivä ja hauska päästä katsomaan koiria vähän erilaisesta näkökulmasta. Tuomaroin siellä lapsi ja lelukoira, lapsi ja koira, junior handlerin sekä sekarotuiset ja best in show arvosteltiin yhdessä kaikkien tuomareiden voimin.

Viime torstaina kävimme meidän tämän kevään vikoissa agilitytreeneissä. Oli aivan mahtavat vikat treenit! Mila pölisteli juoksuistaan johtuen pöksyt jalassa ja silloinhan sitä vauhtia löytyi. Kepit meni pitkästä aikaa aivan mahtavalla vauhdilla ja Mila kesti upeasti vaikeat vientikulmat, valssaukset ja takanaleikkaukset. Kesällä jatketaan treenailuja itsenäisesti kotona ja saatetaanpa muutaman kerran varailla kenttä kaveriporukalla. Olen vaan aivan älyttömän kiitollinen tästä muutaman kuukauden mahdollisuudesta siirtyä kisaavien ryhmään, erityisesti minä olen oppinut aivan huimasti erilaisista tavoista ohjata Milaa.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Huomioithan, että kommenttisi tulee näkymään vasta kun olen hyväksynyt sen.